Belépés

Közelebb Kanadához - speciális találkozó a BKIK-ban

 

2014. június 18-án Közelebb a kanadai magyarokhoz - Esélyek és lehetőségek címmel kiállítással egybekötött rendhagyó konferenciát tartottak a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége és a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) közös szervezésében. A téma az exporttevékenységeket segítő lehetőségek megmutatása, illetve az elmúlt évek tapasztalatainak prezentálása volt, külön kiemelve a magyar sikertörténetként ismert Eminence Organic Skin Care vállalkozást.

 

A rendezvényt Novák Zsuzsa, a VOSZ Nemzetközi Szekció-Kanadai alszekció elnöke nyitotta meg, és megköszönte a szervezésben nyújtott segítséget a Kamarának, a Csak a Nőknek magazinnak és a résztvevőknek.

 

Első előadóként dr. Kiss Zoltán, a VOSZ Nemzetközi Szekció elnöke és a BKIK általános alelnöke a magyar-kanadai gazdasági és kulturális kapcsolatok fejlődését, és a BKIK és a VOSZ emiatt kialakított szakosodott szekcióit hangsúlyozta.

Bradwin Niblock, a Kanadai Magyar Nagykövetség kereskedelmi főtanácsosa Kanada és az Európai Unió átfogó kereskedelmi megállapodásának fontosságára és az ezáltal kialakuló szélesebb lehetőségekre hívta fel a figyelmet.

Nicholas Sárvári, a Kanadai-Magyar Kereskedelmi Kamara elnöke szervezetük nemrég indított kereskedelmi programját ismertette, mely által magyar vállalkozásokat tudnak felkészíteni a kanadai piacra lépésre.

Dr. Király Ödön Magyarország kanadai kereskedelmi tanácsosa az elmúlt évek kereskedelmi statisztikája alapján a gazdasági kapcsolatok trendjét vázolta fel. A folyamatosan növekvő Kanadába irányuló export tovább növelhetőnek tűnik, míg a kanadai adatok szerint Magyarország a kanadai tőkebefektetők 12. célja a listában. Tóth Eszter, a Canadian Business Directoy (Toronto) tulajdonosa és a Magyar származású vállalkozók klubjának ötletgazdája és vezetője is köszöntötte a jelenlévőket.

A magyar Eximbank elnöke, Pető Ernő szervezetük fejlődéséről, az idén őszre tervezett országos irodahálózatuk megnyitásáról és a legújabb mikrohitel és más szolgáltatásaik lehetőségeiről tartott előadást.

Magyar sikertörténetként vált ismertté világszerte Koronczay Boldijarre kozmetikus élete. Közel 20 évvel ezelőtt vándorolt ki Kanadába építészmérnök testvérével, és rövid útkeresés után megalapították saját vállalkozásukat, az Eminence Organic Skin Care-t, melyet 2011-ben az Ernst & Young az Év Vállalkozója díjjal tüntetett ki. A környezettudatos cég kozmetikumai és szépségápolási technikái a világ legnagyobb spa- és wellness szállodáiban is megtalálhatóak.

A rendezvényen bemutatkoztak a magyar bio-, natúr élelmiszerek és kozmetikumok, mint például Nemes Mátyás biogazda növényei és a Biola kozmetikumok is. Közben az előtérben Zórád Ernő ismert rajzait, illetve Csizmadia Klára selyemfestéseit ismerhették meg a résztvevők.

Képgaléria:


Szöveg és fotó: remeka.hu

Olvasóink értékelése:  / 1
ElégtelenKitűnő 

Kiemelt hirdetések

Professzionális márkák

Legolvasottabb írások

Sikerkulcs / 10 időálló tipp műkörmösöknek
  Minden szakma alapját az iskola/oktatási intézmény valamely formáján belül tudja az ember...
Sikerkulcs / Mire számíthatsz a Windows készülékek terén?
Internet, mobilitás, felhő alapú tárhelyek, átjárhatóság és elérhető árú...
Sikerkulcs / Te is a bevételed ellensége vagy? - GKK blogja
      Te is a bevételed ellensége vagy?Szinte biztos vagyok benne, hogy igen! Hogy miért...