Belépés

Sikerkulcs

A siker jó dolog. Sikeres üzletet vezetni még jobb.

Gyakorlatban működő, bevált üzleti tippeket, szalonvezetési és ügyfélkör-bővítési ötleteket mutatunk be rovatunkban, szakemberek segítségével.

 

Ne félj magasabb áron dolgozni!

Csupán rövid távú sikerrel kecsegtethet az a stratégia, hogy a „sok kicsi sokra megy” elvén alacsonyan tartjuk szolgáltatásaink árait, abban reménykedve, hogy gyorsan betelik majd a naptár. Mielőtt belevágnánk vendégkörünk ilyen módon való felépítésébe, gondoljunk át néhány szempontot:

Olvasóink értékelése:  / 1

Gazdálkodj okosan, azaz üzletvezetési tanácsok szépészeti szakembereknek 2. rész

A vállalási ár három fő részből: az anyagköltségből, a működési költségből és a haszonból tevődik össze.

  

 

 

Olvasóink értékelése:  / 3

Gazdálkodj okosan, azaz üzletvezetési tanácsok szépészeti szakembereknek 1. rész

A magyar szépészeti szakemberek híresek a szakmai tudásukról, felkészültségükről. A szakképző iskolákban megtanulják az anyagismeretet, szakmai tudni valókat a legmagasabb színvonalon, de sajnos gazdasági ismereteket, üzletvezetési tanácsokat legfeljebb csak érintőlegesen kapnak. Mindenki azt hiszi, hogy a képzés befejezésével, amikor például a tanuló megkapja a kozmetikus (vagy gyakorló kozmetikus) bizonyítványt, önálló munkára képes kozmetikust engedtünk a munkaerőpiacra, pedig ez korántsem így van. Ezért döntöttem úgy, hogy írok a helyes üzletpolitikáról, a legfontosabb kérdésekről, és megpróbálok segítséget nyújtani a szépészeti szakembereknek abban, hogy ne csak dolgozzanak, de pénzt is keressenek a munkával!

  

Olvasóink értékelése:  / 4

Kiemelt hirdetések

Professzionális márkák

Legolvasottabb írások

Sikerkulcs / 10 dolog, a sikeres szalonszolgáltatásért!
Az alábbi felsorolásban összeállítottunk pár olyan dolgot, amit ha megfogadsz egy-két...
Sikerkulcs / "Okos" biztosítási alkalmazás: EMMA
Bemutatták az EMMA 2.0 elnevezésű alkalmazást, amely a biztosítási szektort szeretné...
Sikerkulcs / Kozmetikus marketing 2.
Honnan lesz több új vendégem? Nem mindig a több új vendég a megoldás a hiányzó...