Belépés

Sikerkulcs

A siker jó dolog. Sikeres üzletet vezetni még jobb.

Gyakorlatban működő, bevált üzleti tippeket, szalonvezetési és ügyfélkör-bővítési ötleteket mutatunk be rovatunkban, szakemberek segítségével.

 

Reklamáció a szépségszalonban

Előfordulhat, hogy egy szépségipari szolgáltatás igénybevétele során nem az a végeredmény születik, amire a vendég számított. Mit tehet a szolgáltató, mit tehet a vendég, ki mit tehet azért, hogy a konfliktust megelőzze, vagy gyorsan és a legkisebb feszültséggel megoldja? Ezeken a kérdéseken gondolkodva, a következőkben foglaltuk össze a szépségipari szolgáltatással kapcsolatos problémák kezelésére jellemző magyarországi szokásokat. Írásunk általánosságokat fogalmaz meg, tapasztalatokat oszt meg, és nem célja vita indítása, vitás ügyekben állásfoglalásként vagy hivatkozásként való felhasználása, ettől előre elhatárolódik a cikk írója, lektorai. Amennyiben kihagytunk valamit, vagy észrevétel vagy kérdés van a témában, a szerkesztőség elérhetőségein (Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. ) várjuk jelentkezését!

 

 

Olvasóink értékelése:  / 10

Gazdálkodj okosan, azaz üzletvezetési tanácsok szépészeti szakembereknek 2. rész

A vállalási ár három fő részből: az anyagköltségből, a működési költségből és a haszonból tevődik össze.

  

 

 

Olvasóink értékelése:  / 4

Gazdálkodj okosan, azaz üzletvezetési tanácsok szépészeti szakembereknek 1. rész

A magyar szépészeti szakemberek híresek a szakmai tudásukról, felkészültségükről. A szakképző iskolákban megtanulják az anyagismeretet, szakmai tudni valókat a legmagasabb színvonalon, de sajnos gazdasági ismereteket, üzletvezetési tanácsokat legfeljebb csak érintőlegesen kapnak. Mindenki azt hiszi, hogy a képzés befejezésével, amikor például a tanuló megkapja a kozmetikus (vagy gyakorló kozmetikus) bizonyítványt, önálló munkára képes kozmetikust engedtünk a munkaerőpiacra, pedig ez korántsem így van. Ezért döntöttem úgy, hogy írok a helyes üzletpolitikáról, a legfontosabb kérdésekről, és megpróbálok segítséget nyújtani a szépészeti szakembereknek abban, hogy ne csak dolgozzanak, de pénzt is keressenek a munkával!

  

Olvasóink értékelése:  / 7

Kiemelt hirdetések

Professzionális márkák

Legolvasottabb írások

Sikerkulcs / Szalonhűség
Aki stabil vendégkört szeretne, nem elég, ha az új vendégek bevonzására fókuszál, hanem a...
Sikerkulcs / Reklamáció a szépségszalonban
Előfordulhat, hogy egy szépségipari szolgáltatás igénybevétele során nem az a végeredmény...
Sikerkulcs / Te is a bevételed ellensége vagy? - GKK blogja
      Te is a bevételed ellensége vagy?Szinte biztos vagyok benne, hogy igen! Hogy miért...